OM OS
SURVEYS
-
Undersøgelser af markedet, forbrugere, trends, udvikling, holdninger, facts m.m.
-
Behandling af tal og data fra undersøgelser, der anvendes som krog for egne kommunikationindsatser, der understøtter den ønskede position på markedet.
-
Oprettelse af panel bestående af eksperter, forbrugere eller andre vigtige interessenter, der løbende bidrager med viden og indsigter i markedet.
-
Opbygning af videns- og databank til brug for en though leader position.
CEO-BRANDING
-
Udvikling af personlig branding strategi med anbefalinger til konkrete positionerings- og kommunikationsindsatser.
-
Løbende overvågning af markedet, konkurrenter og branchen med rådgivning og anbefaling til indsatsområder.
-
Løbende håndtering og eksekvering af statements og budskaber, der understøtter den fastlagte positioneringsstrategi.
-
Medietræning og præsentationsteknikker.
-
Løbende måling og afrapportering ud fra fastlagte KPI'er.
SOME STRATEGI OG -MANAGEMENT
-
Fastlæggelse af social media strategi, herunder content-planning og community-building ud fra fastlagte KPI’er.
-
SoMe Management: Udvikling af og hjælp til eksekvering af reelvant content på sociale medier.
-
Udvikling af infographics, content film og andet visuelt content.
-
Løbende måling og afrapportering.
BRANDAKTIVERING OG EVENTS
-
Udvikling og eksekvering af eventtiltag, der brander virksomheden over for vigtige målgrupper.
-
Planlægning og koordinering af større arrangementer, fx pressemøder, stake-holder events, pop-up events, festivals m.m.
-
Screening, udvælgelse og indgåelse af strategiske samarbejder med fx NGO, bloggere, influenter, branche- og interesseorganisationer.
PR- OG PRESSEINDSATSER
-
Produktion og pitch af interviews, pressehistorier og PR indsatser.
-
Udarbejdelse af hovedbudskaber og Q&As.
-
Udarbejdelse af PR pipeline og kommunikationsplan med klare definitioner af målgrupper, kanalvalg, budskaber, timing m.m.
-
Anbefaling til og udarbejdelse af medielister samt udsendelse af pressehistorier.
-
Krisekommunikation og -håndtering.
-
Medie- og budskabstræning.
-
Løbende måling og opgørelse af PR- og presseindsatser.
KOMMUNIKATIONSSTRATEGI
-
Identificering af gaps mellem det vi ønsker at være, det vi tror, vi er, og det omverden ser og opfatter.
-
Klarlægning af værdier, value propositions og budskaber.
-
Identificering af primære og sekundære målgrupper og hvordan vi rammer dem.
-
Klarlægning af konkurrenter og andre vigtige interessenter.
-
Identificering af potentielle indsatsområder og konkrete kommunikationstiltag.
-
Udarbejdelse af kriseberedskab, risikovurderinger og beredskabsplanlægning.
MONITORERING OG OPFØLGNING
-
Månedlig/kvartalsvis monitoreringsrapport med evaluering af kommunikations-indsatser ud fra fastlagte KPI’er med anbefalinger til evt. tilpasninger og nye tiltag.
-
Løbende overvågning af markedet, konkurrenter og øvrige interessenter.
-
24/7 rådgivning om mulige indsatsområder og konkrete brandingtiltag.
- Løbende overvågning af mediemarkedet og presseomtale.