top of page
william-iven-8515-unsplash.jpg

SURVEYS

  • Undersøgelser af markedet, forbrugere, trends, udvikling, holdninger, facts m.m.  

  • Behandling af tal og data fra undersøgelser, der anvendes som krog for egne kommunikationindsatser, der understøtter den ønskede position på markedet.  

  • Oprettelse af panel bestående af eksperter, forbrugere eller andre vigtige interessenter, der løbende bidrager med viden og indsigter i markedet.   

  • Opbygning af videns- og databank til brug for en though leader position. 

CEO-BRANDING

  • Udvikling af personlig branding strategi med anbefalinger til konkrete positionerings- og kommunikationsindsatser.

  • Løbende overvågning af markedet, konkurrenter og branchen med rådgivning og anbefaling til indsatsområder.

  • Løbende håndtering og eksekvering af statements og budskaber, der understøtter den fastlagte positioneringsstrategi.

  • Medietræning og præsentationsteknikker.

  • Løbende måling og afrapportering ud fra fastlagte KPI'er.

SOME STRATEGI OG -MANAGEMENT

  • Fastlæggelse af social media strategi, herunder content-planning og community-building ud fra fastlagte KPI’er.

  • SoMe Management: Udvikling af og hjælp til eksekvering af reelvant content på sociale medier.

  • Udvikling af infographics, content film og andet visuelt content.

  • Løbende måling og afrapportering. 

BRANDAKTIVERING OG EVENTS

  • Udvikling og eksekvering af eventtiltag, der brander virksomheden over for vigtige målgrupper.

  • Planlægning og koordinering af større arrangementer, fx pressemøder, stake-holder events, pop-up events, festivals m.m.

  • Screening, udvælgelse og indgåelse af strategiske samarbejder med fx NGO, bloggere, influenter, branche- og interesseorganisationer. 

PR- OG PRESSEINDSATSER

  • Produktion og pitch af interviews, pressehistorier og PR indsatser. 

  • Udarbejdelse af hovedbudskaber og Q&As. 

  • Udarbejdelse af PR pipeline og kommunikationsplan med klare definitioner af målgrupper, kanalvalg, budskaber, timing m.m.

  • Anbefaling til og udarbejdelse af medielister samt udsendelse af pressehistorier. 

  • Krisekommunikation og -håndtering.

  • Medie- og budskabstræning.

  • Løbende måling og opgørelse af PR- og presseindsatser. 

KOMMUNIKATIONSSTRATEGI

  • Identificering af gaps mellem det vi ønsker at være, det vi tror, vi er, og det omverden ser og opfatter.

  • Klarlægning af værdier, value propositions og budskaber.

  • Identificering af primære og sekundære målgrupper og hvordan vi rammer dem.

  • Klarlægning af konkurrenter og andre vigtige interessenter. 

  • Identificering af potentielle indsatsområder og konkrete kommunikationstiltag.

  • Udarbejdelse af kriseberedskab, risikovurderinger og beredskabsplanlægning.

​MONITORERING OG OPFØLGNING

  • Månedlig/kvartalsvis monitoreringsrapport med evaluering af kommunikations-indsatser ud fra fastlagte KPI’er med anbefalinger til evt. tilpasninger og nye tiltag.

  • Løbende overvågning af markedet, konkurrenter og øvrige interessenter.

  • 24/7 rådgivning om mulige indsatsområder og konkrete brandingtiltag.

  • Løbende overvågning af mediemarkedet og presseomtale.

Brandes kommunikation LOGO
bottom of page